Vajuta noolekesele, et vastust näha

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Miks ma ei näe pakiautomaadi võimalust?

Pakiautomaadi võimalus kaob ära, kui ostukorvis on mõni toode, mis ei mahu pakiautomaati (näiteks  reguleeritav turnikas).

Kas mänguasjad on puhtad?

Jah, kõik mänguasjad on plekkide, tolmu ja muu mustuse osas puhtaks tehtud.

Kust mänguasjad pärinevad?

Lelukarp.ee tegeles varasemalt mänguasjade laenutamisega. Selle tarbeks said siinsed mänguasjad eraldi uuena ostetud. Laenutamisega tegelesime ca 1,5 aastat. Oli mänguasju, mida laenutati korduvalt, kuid oli ka asju, mis üldse kasutust ei leidnud. 

Miks enam laenutada ei saa?

Lelukarp otsustas mänguasjade laenutamise lõpetada, sest see ei tasunud end ära ja omanik leidis uue töökoha. Nüüd on plaanis enne ettevõtte likvideerimist tooted odavalt maha müüa.

Kuidas tooteid tagastada?

Enne tagastamist pange kõik karbid, juhendid ja mänguasjad algsesse karpi/kasti/kotti tagasi ning tagastage vastavalt oma algselt valitud transporditüübile (kui soovite tagastada teisel moel, kui tooted saite, siis võtke ühendust info@lelukarp.ee).

Pakiautomaadi puhul: sisestage tagastuskood (leitav algsest Omniva SMS-ist või e-maililt) ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati ja pange Lelukarp avanenud kappi.

Kullerteenuse puhul: broneerige tagastusaeg ja -koht (info@lelukarp.ee). Kokkulepitud ajal hoidke telefon käepärast.

Ise kohale tuleku puhul: broneerige tagastusaeg ja -koht (info@lelukarp.ee). Kohale jõudes helistage 56651177.

Kas toodetega saab tulla koha peale tutvuma?

Niisama tooteid vaatama tulla ei saa, sest meie kaubariiulid pole hetkel lihtsalt niimoodi disainitud, et külastajatel oleks mugav tooteid vaadata. Soovi korral võime aga näiteks saata pilte toote hetke seisukorrast. Mõne suurema ja kallima toote puhul võib klient Tartus ka tootega enne tutvuda.

Kas ma võin raha tagasi saada, kui pole saadud toodetega rahul?

Lelukarbil kehtib tavapärane 14-päevane pretensioonide esitamise aeg pärast mänguasja kättesaamist. Kui leiate sel perioodil mõne olulise põhjuse, miks saadud toode teid ei rahulda (näiteks, kui saadud toode erineb oluliselt e-poe kirjeldusest või kui midagi on katki), võime teile ebasoovitava toote eest raha tagasi kanda.

Milline on toodete seisukord?

Valdavalt on toodete seisukord väga hea, aga iga toote puhul tuleb eraldi toote kirjeldust uurida. Võimalikud olulised vead on tekstina välja toodud. Pildid on pigem illustratiivsed.

Kas mujale kui Omniva pakiautomaati ka saab tellida?

Jah, põhimõtteliselt küll, kuid sel juhul tuleb teil eraldi meiega ühendust võtta, sest veebipood seda võimalust hetkel ei paku.

VÕTA ÜHENDUST

EI LEIDNUD KÜSIMUSELE VASTUST?