Vajuta noolekesele, et vastust näha

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kui pikk on rendiperiood?

Tavapärane rendiperiood on 30 päeva (98% toodetest), kuid mõne suuremõõdulise või kalli toote juures võib olla kirjas ka lühem rendiperiood või vähemalt saab valida soovi korral lühemaid perioode (näiteks pallimerel, MODU klotsidel ja pikleri kolmnurgal). Kui toote juures pole rendiperioodi pikkust eraldi kirjas, siis võib olla kindel, et rendiperiood on 30 päeva.

Millega rendiperiood algab ja lõpeb?

Kui transpordiks on valitud pakiautomaat, siis algab rendiperiood päevast, mil mänguasi on Lelukarbi poolt pakiautomaati sisestatud. Kui transport võtab üle kolme päeva, on teil õigus küsida iga lisanduva päeva eest rendiperioodi pikendamist. 

Kui transpordiks on valitud käest-kätte transport või kullerteenus, siis algab rendiperiood alates päevast, mil olete Mänguasja kätte saanud. 

Rendiperiood lõpeb, kui algselt kokku lepitud rendipäevade hulk täis on saanud.

Rendiperioodi viimasel päeval on vaja mänguasjad Lelukarbile tagastada vastavalt algselt kokku lepitud transpordiviisidele:

  • Pakiautomaadi puhul peab mänguasjad pakiautomaadiga teele saatma.
  • Kullerteenuse ja ise kohaletuleku puhul tuleb enne rendiperioodi lõppu (soovitatavalt vähemalt 24h enne) meie transpordi lehel broneerida tagastusaeg. Kui õigeks päevaks aegu pole, võib valida ka mõne järgmise sobiva. Kui pakutud ajad ei sobi või tahate pikendust, tuleb võtta Lelukarbiga ühendust: info@lelukarp.ee või Lelukarbi Facebook Messengeri kaudu.
Miks ma ei näe pakiautomaadi võimalust?

Pakiautomaadi võimalus kaob ära, kui ostukorvis on mõni toode, mis ei mahu pakiautomaati (näiteks pallimeri, MODU ehitusklotsid, reguleeritav turnikas).

Kuidas tooteid tagastada?

Enne tagastamist eemaldage mänguasjadelt lihtsamad mustused ja plekid, pange kõik karbid, juhendid ja mänguasjad algsesse karpi/kasti/kotti tagasi ning tagastage vastavalt oma algselt valitud transporditüübile (kui soovite tagastada teisel moel, kui tooted saite, siis võtke ühendust info@lelukarp.ee).

Pakiautomaadi puhul: sisestage tagastuskood (leitav algsest Omniva SMS-ist või e-maililt) ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati ja pange Lelukarp avanenud kappi.

Kullerteenuse puhul: broneerige tagastusaeg ja -koht lelukarp.ee/transport/. Kokkulepitud ajal hoidke telefon käepärast.

Ise kohale tuleku puhul: broneerige tagastusaeg ja -koht lelukarp.ee/transport/. Kohale jõudes helistage 56651177.

Kas pakendid peab ka tagastama?

Jah, palun tagastage kõik pakendid, kasutusjuhendid, infolehed ja muu. 

Tagastamiseks palume ühtlasi kasutada sama karpi või kasti, millega mänguasjad saite. Kui karp on katki ja parandamisest ei piisa, võib kasutada ka teist pakendit tagastamiseks (mille soetamise võime kompenseerida). 

Mis juhtub, kui mänguasi rendiperioodi jooksul katki läheb?

Kui midagi läheb katki, siis võtke meiega ühendust (info@lelukarp.ee) saates meile juhtumi kirjeldus ja soovitatavalt foto (kuid saame hinnata ka siis, kui katkise asja ükskord koos teiste leludega tagastate). Hindame igat juhtumit eraldi.

Mänguasjade katki minemine on ebameeldiv nii meile kui teile, mistõttu oleme püüdnud Lelukarbi tootevalikus vältida ebakvaliteetseid ja õrnu mänguasju. Tavapärase kasutusega tekkiv kulumine on lubatud.

Vahel siiski juhtub ka õnnetusi. Vastavalt meie renditingimustele on meil õigus nõuda kahjustatud toote parandamiseks või asendamiseks hüvitist. Esmalt selgitame aga välja, kas katkiminek oli seotud toote halva kvaliteedi või seisundiga ning seejärel vaatame, kas mänguasja saab parandada või konkreetse detaili asendada. Kui tegu on mingi ebaolulise detailiga suuremast komplektist, siis ei pruugi me üldse mingeid nõudmisi esitada. Halvimal juhul ehk kui me peame toote arvelt maha võtma, võime teilt aga nõuda kuni 100% toote ostuhinna hüvitamist. 

Mis juhtub, kui mänguasi ära kaob?

Kui mõni mänguasi või selle osa ära kaob, siis palun andke sellest meile teada (info@lelukarp.ee). Vastavalt meie renditingimustele võime teilt küsida hüvitist, mis katab uue samaväärse asja soetamiseks minevad kulud. 

Kui arvate, et peagi leiate kadunud mänguasja siiski üles, võite valida ka viivise maksmise iga päeva eest, mil see kadunud on ning üles leidmise puhul oma kuludega see meile tagasi toimetada. 

Kui olete juba jõudnud hüvitada kadunud mänguasja, kuid peaksite seejärel mänguasja üles leidma, võime teilt mänguasja tagasi osta, kuid ei ole selleks kohustatud (sest võib-olla juba ostsime uue samasuguse asja hüvitise raha eest).

Kas toodetega saab tulla koha peale tutvuma?

Niisama tooteid vaatama tulla ei saa, sest meie kaubariiulid ja kontoriosa pole hetkel lihtsalt niimoodi disainitud, et külastajatel oleks mugav tooteid vaadata.

Põhimõtteliselt on aga võimalik meie transpordiaja broneerimise süsteemi kaudu kokku leppida aeg mõne konkreetse toote nägemiseks. Sellisel juhul tuleb valida asukohaks Ringtee 10 ja lisainfo lahtrisse kirjutada oma erisoovist ja märkida ära huvipakkuvad tooted, et saaksime need erinevatest hoiukastidest õigeks ajaks välja otsida.

Mida teha, kui laps ei ole nõus mõnda mänguasja tagastama?

Esiteks, laenutamise puhul on oluline, et lapsele juba algusest peale selgeks teha, et X päeva pärast tuleb mänguasjad tagastada. Lapsed saavad  laenutamise kontseptsioonist aru küll 🙂
Kui aga tundub, et laps tõesti pole veel ära tüdinenud mänguasjast, siis võtke Lelukarbiga ühendust ja me vaatame, kas ja mis hinnaga rendiperioodi pikendada saame. Kui soovite mitmest mänguasjast  mõnda pikendada ja mõne tagastada, siis lisandub hinnale veel üks transporditasu (kui just ise ära ei too).

Kas meeldima hakanud mänguasju saab teilt välja osta?

Hetkel mitte, kuid meilt võib küsida, millisest poest meeldima hakanud mänguasja võiks leida.

Loodame, et kunagi saame teatud tooteid ka ise edasi müüa.

Kas ma võin raha tagasi saada, kui pole saadud toodetega rahul?

Lelukarbil kehtib 3-päevane pretensioonide esitamise aeg pärast mänguasja kättesaamist. Kui leiate sel perioodil mõne olulise põhjuse, miks saadud toode teid ei rahulda (näiteks, kui saadud toode erineb oluliselt e-poe kirjeldusest või kui midagi on katki), võime teile ebasoovitava toote eest raha tagasi kanda.

Tavapärast 14-päevast tingimusteta tagastamisõigust meil ei ole, sest tegu on renditeenuse mitte kaupade ostmisega.

Kas hinnale lisandub tagatisraha?

Ei, üldjuhul mitte. Vastavalt meie renditingimustele on meil erijuhtudel selle küsimiseks aga õigus. Näiteks siis, kui klient teeb väga suure tellimuse. 

On võimalik, et kunagi peame tagatisraha nõude sisse viima, aga hetkel loodame, et inimesed on ausad 🙂

Mis asi on Üllatuskarp?

Üllatuskarp on subscription box tüüpi võimalus mänguasjade laenutamiseks. Karbi sisu jääb teie jaoks kuni avamiseni saladuseks. Üllatuskarpi tellides saate valikvastuste abil last kirjeldada, et saaksime talle eakohased ja huvipakkuvad tooteid komplekteerida.

Üllatuskarbi peamine eesmärk on pakkuda mugavat võimalust, kuidas mänguasju pikema aja jooksul rentida ilma, et peaks iga kuu tagant uusi eakohaseid mänguasju valima hakkama. Aga sobib hästi ka ühekordseks tellimuseks näiteks siis, kui lihtsalt ei tea, mis X vanuses lapsele võiks sobida.

Üllatuskarp tuleb kokkuvõttes odavam kui eraldi mänguasju rentida, eriti kui valida mitmekuune tellimus (täpsustuseks: iga kuu tuleb uus karp, mitte üks karp pole mitu kuud).

Mis asi on Teemakarp?

Teemakarbiks nimetame Lelukarbi poolt komplekteeritud tooteid, mis oma olemuselt sobivad hästi kokku. Erinevalt Üllatuskarbist on Teemakarpide sisu meie e-poes avalik. Eesmärk on lihtsustada mänguasjade valimise protsessi.

Teemakarbid tulevad alati soodsamad, kui samu mänguasju eraldi rentides. 

Kui mõni toode Teemakarbist on puudu, saab antud Teemakarpi ikkagi tellida, kuid lihtsalt väiksemas koosseisus. Hind muutub automaatselt vastavalt sellele, mis tooted Teemakarbist parasjagu saadaval on.

Kas tagasisidelehe täitmine on kohustuslik?

Tagasisideleht on üks paber, mis tuleb enamasti laenutatud mänguasjadega kaasa. Sellel paberil on võimalik anda hinnang, kuivõrd iga mänguasi lapsele meeldis. Selle täitmine ei ole kohustuslik, aga oleksime õnnelikud, kui leiate minuti selle täitmiseks, et oskaksime edaspidi paremini mänguasju oma kodulehel soovitada ja Üllatuskarpidesse komplekteerida.

Tagasiside lehtedelt kogutud andmeid hoiustame anonüümsetena. Põhimõtteliselt on meil tellimuse sisu põhjal muidugi võimalik klient uuesti tuvastada. Viimane asjaolu on vajalik Üllatuskarpide puhul, kui tahame kliendi lapsele mänguasju komplekteerides võimalikult personaliseeritud valiku teha. Aga nimeliselt me kogutud andmeid kuskile ülevale kindlasti ei riputa.

Kuidas kujuneb rendihind?

Rendihinna määramisel on olulised eelkõige rendiperioodi pikkus ja toote väärtus. Lisaks võtame arvesse ka toote seisukorda, amortiseerumise tõenäosust ja puhastamise ajakulu. 

Mänguasjade renditasud peavad lisaks toodete soetamise kulule aitama katta ka ettevõtte jooksutamiseks vajalikke püsikulusid (näiteks äripinna rent, veebimajutus, pakkevahendid, domeen, transport, reklaamikulud) ning muidugi töötasu. 

VÕTA ÜHENDUST

EI LEIDNUD KÜSIMUSELE VASTUST?