Mänguasjade rentimise üldpõhimõtted
- Toote rendihind vastab 30-päevasele rendiperioodile, kui toote kirjelduses pole teisiti sõnastatud.
- Transpordiks saab valida kas (1) Omniva pakiautomaadi või (2) Tartu-sisese kulleri või (3) ise kohaletulemise/tagastamise Lelukarbi Tartu kontorisse.
- Kulleri ja isekohaletuleku puhul tuleb aeg kokku leppida (eelistatavalt pärast maksmist).
- Rendiperioodi vältel rentnik jälgib, et laps kasutaks renditud tooteid sihtotstarbeliselt ja heaperemehelikult.
- Rendiperioodi lõppedes tuleb õigeaegselt tagastada nii mänguasjad kui ka nende pakendid ja õpetused.
- Kaduma läinud või selgelt hoolimatuse tagajärjel katki läinud mänguasja või selle komponendi eest on Lelukarbil õigus rentnikult küsida hüvitist kuni 100% toote ostuhinnast.
- Kahjujuhtmeid käsitleme juhtumipõhiselt, mõistes, et mõni asi läheb isegi normaalse kasutuse juures ühel hetkel katki.
- Rendime tooteid ainult kodukasutuseks ja ühekordseteks üritusteks, mitte näiteks mängutubadele.
Veebipoes tellimuse tegemine
- Vali huvipakkuv tootekategooria ja soovi korral filtreeri tooted vanuse, seisukorra või muu alusel.
- Vajuta meelepärase toote peale, kontrolli toote lisainfo lahtreid (näiteks, kas toode on ohutu alla 3-aastastele).
- Kui tahad toodet laenutada, vajuta "Lisa korvi" nupule.
- Kui oled toodete valimise lõpetanud, siis vajuta ostukorvi nupu peale (üleval paremal ostukoti sümbolile).
- Kontrolli ostukorvi sisu, sisesta oma kontaktandmed, vali transpordimeetod ja makseviis.
- Esita tellimus ja oota kinnituskirja. Vajadusel broneeri kulleri või järeletulemise aeg.
Kuidas ma tean, millal ja kuidas lelud tagastada?
Leludega saate kaasa õpetuslehe, kus on tagastusinfo kirjas. Enamasti on õpetuslehega kaasas ka tagastuskuupäev. Kirjutage tagastuskuupäev oma kalendrisse kirja. Kui te õigel ajal ei tagasta, saadame üldjuhul ka meeldetuletuse.
Kui valisite pakiautomaaditeenuse, tuleb teil pakk lihtsalt õigeks ajaks mõne Omniva pakiautomaadi juurde viia ja kapiukse avamiseks sisestada tagastamise kood. Kullerteenuse või ise kohaletuleku puhul tuleb kirja teel (info@lelukarp.ee) või FB Messengeri kaudu üleandmise aeg ja koht kokku leppida.
Mis juhtub, kui mänguasi katki läheb?
Üks suurimaid lapsevanemate muresid on, et laenutatud asi läheb katki. Kuna see on ka meie jaoks suurim mure, oleme tootevalikusse valinud peamiselt vastupidavaid asju. Kahe aasta jooksul pole ühtegi asja klientidel katki läinud!
Kui midagi aga läheb katki, siis hoidke katkised asjad alles ja saatke kiri info@lelukarp.ee juhtumi kirjeldusega ning seejärel Lelukarp otsustab, kas süüdi oli mänguasja kvaliteet või hoolimatu käitumine ning kui suur on tekitatud kahju. Selgelt kliendi süü tõttu katki läinud lelu puhul on Lelukarbil õigus küsida hüvitist vastavalt Renditingimustele ehk kuni 100% toote ostuhinnast, kuid võtame arvesse ka toote varasemat kulumist jms.
Kui palju transport maksab?
Edasi-tagasi pakiautomaat maksab 4 eurot sõltumata paki suurusest (ehk Lelukarp kompenseerib suurematel saadetistel üle 50% transpordikulust).
Edasi-tagasi kuller Tartus maksab 5 eurot. Toome ise kohale ehk saame leida täpselt teile sobiva kellaaja ja koha.
Ise kohaletulek Tartus 0 EUR, kui rendisumma jääb üle 5 euro. Broneeri aeg kas info@lelukarp.ee või Lelukarbi FB Messengeri kaudu.
Ei suuda otsustada, mida lapsele rentida? Meil on lahendus!
Meie üheks eriteenuseks on Üllatuskarpide rentimine. Üllatuskarbi puhul tuleb vastata mõnele lihtsale küsimusele ja seejärel me valime ise vastavalt lapse vanusele ja huvidele kõige sobivamad asjad meie tootevalikust. Kuna me kogume oma klientidelt pidevalt tagasisidet renditud toodete osas, on meil andmestik, mis aitab meil kalkuleeritud otsuseid vastu võtta. Kui tellid Üllatuskarbi mitmeks järjestikuseks kuuks, saad soodustust! Vajuta siia, et lähemalt Üllatuskarpide kohta lugeda.
Mida teha, kui laps mõnda mänguasja kiindub?
Esiteks soovitame lastele kohe alguses selgitada, et saadud mänguasjad on laenutatud ja tuleb mõne aja pärast tagastada. Lapsed saavad üldiselt laenutamise mõttest aru küll, kuid kui mõni laps kohe üldse ei suuda laenuperioodi lõpus mõnest lelust loobuda, siis enamasti on võimalik meilt küsida pikendust. Kui pikendate ainult ühe mängasja rendiperioodi, aga ülejäänud tagastate, võivad lisanduda postikulud (v.a. ise äratoomise puhul). Võime ka informeerida, millistest poodidest huvi pakkuvat lelu osta saab. Mõnda üksikut toodet saab meilt ka osta ehk võite huvi korral siiski ühendust võtta.
Meil saab maksta pangalingiga!
Hetkel pakume läbi Montonio maksealgatuse lahenduse järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Šiaulių Bankas, Medicinos Bankas, Nordea ning OP.
Lisaks on võimalik käsitsi pangaülekanne teha. Sularahas ei arvelda ja tellimused väljastame alles pärast makse laekumist.
Sellist vaatepilti näete maksma minnes
Mänguasjad on kvaliteetsed, puhtad ja korras
Lelukarbi tooted pärinevad tunnustatud brändidelt, vastavad rahvusvahelistele ohutusnõuetele (nt CE ja EN-71) ning on uued. Kontrollime kõik tagastatud mänguasjad mustuse, pragude jm osas üle ning lihtsamini puhastatavad pinnad käime lapiga üle ja desinfitseerime ära.
Kõiki lelusid me siiski põhjalikult desinfitseerida ei plaani, sest paljud materjalid ei kannata kangeid desovahendeid ja näiteks kaardipakke on keeruline desinfitseerida. Erinevalt lasteaedade ja avalike mängunurkade mänguasjadest on meie lelud korraga kasutuses vaid ühe pere poolt, mis oluliselt vähendab haiguste levimise tõenäosust. Kui mõni mänguasi on katki, kuid endiselt töökorras, siis selle kohta teeme toote seisukorra juures märkme.
Millal rendiperiood algab?
Kullerteenuse ja ise kohaletuleku puhul algab rendiperiood (tavaliselt 30 päeva) toote üleandmisest, kuid pakiautomaadi puhul algab siis, kui oleme kauba postiteenuse pakkujale üle andnud. Vastukaaluks ei nõua me, et toode oleks rendiperioodi lõpuks meile kohale jõudnud, vaid piisab, kui olete viimasel päeval pakiautomaati tagastanud.
Ei leidnud küsimusele vastust?
Vajuta SIIA, et avada meie Korduma Kippuvate Küsimuste lehekülg või kirjuta meile kiri (info@lelukarp.ee) või kasutades allolevat vormi: